Czy treści na Twojej stronie są dla użytkowników atrakcyjne? Czy content jest dobrze widoczny w naturalnych wynikach wyszukiwania? Czy Twoje artykuły sprzedają? Zleć nam przeprowadzenie audytu treści i dowiedz się, jak zoptymalizować content na stronie, by wpierał realizację Twoich celów biznesowych.
Przygotowywany przez nas audyt treści zawiera między innymi:
Przeprowadzenie audytu wieńczy stworzenie dokumentu, który poza rekomendacjami mającymi na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, zawiera także wytyczne dotyczące tworzenia tekstów. Dzięki naszemu audytowi poznasz najlepiej performujące treści w Twoim serwisie. Dowiesz się, który autor pisze najbardziej angażujące artykuły oraz czy forma treści wpływa na współczynnik konwersji w Twoim sklepie.
W ramach audytu przygotujemy dla Ciebie dedykowany dashboard dzięki, któremu będziesz miał podgląd na efektywność Twoich treści. Poznasz artykuły, które mają największy wpływ na przychody w Towim sklepie. A jeśli będziesz tego potrzebował, zaplanujemy i przygotujemy dla Ciebie treści, które sprzedają.
Niezależnie od tego czy piszesz artykuł na firmowego bloga, czy tworzysz opisy produktowe do e-commerce zadbaj, aby twoje materiały były ciekawe, aktualne oraz wiarygodne. Treści, które są wiarygodne i interesujące wydłużają czas, który przeciętny użytkownik spędza na Twojej stronie, a zatem są jednym z elementów wspierających proces lojalizacji klientów.