Audyt treści

Czy treści na Twojej stronie są dla użytkowników atrakcyjne? Czy content jest dobrze widoczny w naturalnych wynikach wyszukiwania? Czy Twoje artykuły sprzedają? Zleć nam przeprowadzenie audytu treści i dowiedz się, jak zoptymalizować content na stronie, by wpierał realizację Twoich celów biznesowych.

Audyt warstwy tekstowej – co zawiera?

Przygotowywany przez nas audyt treści zawiera między innymi:

  • Crawl serwisu w celu wyciągnięcia wszystkich podstron contentowych,
  • Analiza widoczności sekcji contentowych w naturalnych wynikach wyszukiwania
  • Weryfikacja poprawności metadanych: title i description,
  • Analiza poprawności linkowania wewnętrznego
  • Sprawdzenie struktury nagłówków,
  • Zbadanie aktualności i unikalności treści na stronie,
  • Sprawdzenie parametrów podstron w Google Analytics: wyświetlenia, czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń,
  • Analiza wpływu contentu na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym,
  • Analiza contentu blogowego w podziale na: kategorie, autorów, długość artykułów.

Przeprowadzenie audytu wieńczy stworzenie dokumentu, który poza rekomendacjami mającymi na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, zawiera także wytyczne dotyczące tworzenia tekstów. Dzięki naszemu audytowi poznasz najlepiej performujące treści w Twoim serwisie. Dowiesz się, który autor pisze najbardziej angażujące artykuły oraz czy forma treści wpływa na współczynnik konwersji w Twoim sklepie.

100 000 000+
sesji organicznych każdego roku generują nasi Klienci
50 000+
sesji organicznych miesięcznie generuje nasz najlepszy artykuł
516
fraz w TOP10 posiada jeden ze stworzonych przez nas artykułów

 

Content Precise

W ramach audytu przygotujemy dla Ciebie dedykowany dashboard dzięki, któremu będziesz miał podgląd na efektywność Twoich treści. Poznasz artykuły, które mają największy wpływ na przychody w Towim sklepie. A jeśli będziesz tego potrzebował, zaplanujemy i przygotujemy dla Ciebie treści, które sprzedają.

Niezależnie od tego czy piszesz artykuł na firmowego bloga, czy tworzysz opisy produktowe do e-commerce zadbaj, aby twoje materiały były ciekawe, aktualne oraz wiarygodne. Treści, które są wiarygodne i interesujące wydłużają czas, który przeciętny użytkownik spędza na Twojej stronie, a zatem są jednym z elementów wspierających proces lojalizacji klientów.

Nasz content znajdziesz między innymi na

Aktualności, E-commerce, SEO

User-generated content w e-commerce

Content marketing, E-commerce

Rola bloga w SEO e-sklepu

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5