Dlaczego nasze kampanie wizerunkowe są skuteczne? Ponieważ dzięki profesjonalnej analizie danych, nasze treści precyzyjnie trafiają do grupy celowej marki.
Przygotowując materiały wizerunkowe bierzemy pod uwagę:
Artykuły wizerunkowe publikujemy w serwisach wysokiej jakości. Sprawdzamy je pod kątem technologicznym, jak i tematycznym, by dostarczać wysokiej jakości linki oraz zwiększać widoczność w wynikach wyszukiwania.
Wybierając miejsca publikacji materiałów wizerunkowych, zwracamy uwagę na:
Artykuły wizerunkowe K2 Precise tworzą wyspecjalizowani copywirterzy i branżowi eksperci. Charakteryzuje je wysoki poziom merytoryczny i językowy. Odpowiadają na potrzeby marki i są z nią spójne.
Użytkownik zapamiętuje 90% informacji z materiałów graficznych, dlatego w ramach kampanii E-PR oferujemy tworzenie artykułów premium z tematyczną infografiką.
Atrakcyjne infografiki pozwalają uzyskać efekt viralowy – są rozpowszechniane w mediach bez dodatkowych kosztów.
Przygotowując materiały graficzne, zwracamy uwagę na:
Dodatkową zaletą infografik jest możliwość wykorzystania ich w różnych kanałach komunikacji tj. na blogu marki, w jej social mediach oraz serwisach zewnętrznych.
Tworzymy informacje prasowe, które docierają do wyselekcjonowanej bazy mediów. Precyzyjnie dobrana grupa celowa to gwarancja pełnego wykorzystania potencjału drzemiącego w przekazie marki. Dbamy również o to, aby treści były dopasowane do wytycznych serwisów branżowych i lifestylowych, dzięki czemu mają większą szansę na publikacje.
Przykładowe rodzaje informacji prasowych:
Wysyłka informacji prasowej zakończona jest raportem z publikacji. Monitorujemy media i na bieżąco kontaktujemy się z kluczową dla marki grupą dziennikarzy (follow-up).
Wiemy, jak ważna jest atrakcyjność i unikalność przekazu. Oferujemy akcje specjalne w zasięgowych mediach lifestylowych.
Mogą przybrać postać np.:
Akcje te dają możliwość dotarcia do grupy celowej brandu, pozwalają zbudować świadomość premierowego produktu oraz wspierają działania e-commerce.
Średnie dotarcie materiału promocyjnego w tej formie to 15 000 UU.