E-PR

Dlaczego nasze kampanie wizerunkowe są skuteczne? Ponieważ dzięki profesjonalnej analizie danych, nasze treści precyzyjnie trafiają do grupy celowej marki.

Przygotowując materiały wizerunkowe bierzemy pod uwagę:

  • specyfikę grupy docelowej (analiza persony),
  • charakterystykę branży (w tym słownictwo branżowe),
  • dane z analizy słów kluczowych (optymalizacja treści pod kątem SEO),
  • dane z narzędzi do analizy treści (Surfer SEO),
  • potencjał sprzedażowy i miejsce treści w procesie zakupowym,
  • zjawisko tzw. ślepoty bannerowej (tworzenie treści natywnych o poradnikowym charakterze).

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach E-PR?

Artykuły wizerunkowe

Artykuły wizerunkowe publikujemy w serwisach wysokiej jakości. Sprawdzamy je pod kątem technologicznym, jak i tematycznym, by dostarczać wysokiej jakości linki oraz zwiększać widoczność w wynikach wyszukiwania.

Wybierając miejsca publikacji materiałów wizerunkowych, zwracamy uwagę na:

  • zasięg portalu,
  • Ilość sesji,
  • parametry SEO (paramtery: Domain Rating, Trust Flow),
  • procentowy i ilościowy udział grupy docelowej marki w wybranym medium,
  • tematykę portalu oraz spójność jego komunikacji z promowaną marką.

Artykuły wizerunkowe K2 Precise tworzą wyspecjalizowani copywirterzy i branżowi eksperci. Charakteryzuje je wysoki poziom merytoryczny i językowy. Odpowiadają na potrzeby marki i są z nią spójne.

 

Artykuły premium z infografiką

Użytkownik zapamiętuje 90% informacji z materiałów graficznych, dlatego w ramach kampanii E-PR oferujemy tworzenie artykułów premium z tematyczną infografiką.

Atrakcyjne infografiki pozwalają uzyskać efekt viralowy – są rozpowszechniane w mediach bez dodatkowych kosztów.

Przygotowując materiały graficzne, zwracamy uwagę na:

  • dopasowanie do stylu komunikacji wizualnej marki,
  • specyfikę grupy celowej i charakterystyczne dla niej barwy,
  • unikalność opracowywanych danych,
  • UX zaprezentowanych informacji (przejrzysta forma).

Dodatkową zaletą infografik jest możliwość wykorzystania ich w różnych kanałach komunikacji tj. na blogu marki, w jej social mediach oraz serwisach zewnętrznych.

Informacje prasowe

Tworzymy informacje prasowe, które docierają do wyselekcjonowanej bazy mediów. Precyzyjnie dobrana grupa celowa to gwarancja pełnego wykorzystania potencjału drzemiącego w przekazie marki. Dbamy również o to, aby treści były dopasowane do wytycznych serwisów branżowych i lifestylowych, dzięki czemu mają większą szansę na publikacje.

Przykładowe rodzaje informacji prasowych:

  • premiery produktów,
  • wydarzenia branżowe,
  • raporty i badania marki.

Wysyłka informacji prasowej zakończona jest raportem z publikacji. Monitorujemy media i na bieżąco kontaktujemy się z kluczową dla marki grupą dziennikarzy (follow-up).

Akcje specjalne w mediach zewnętrznych

Wiemy, jak ważna jest atrakcyjność i unikalność przekazu. Oferujemy akcje specjalne w zasięgowych mediach lifestylowych.

Mogą przybrać postać np.:

  • raportów (cykl materiałów promowany na SG wybranego serwisu w dedykowanym boxie),
    konkursów,
  • quizów,
  • materiałów video,
  • wywiadów z ekspertami.

Akcje te dają możliwość dotarcia do grupy celowej brandu, pozwalają zbudować świadomość premierowego produktu oraz wspierają działania e-commerce.

Średnie dotarcie materiału promocyjnego w tej formie to 15 000 UU.

Content marketing, SEO

Content marketing dla pokolenia Alfa

Aktualności, E-commerce, SEO

User-generated content w e-commerce

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5