W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
Działania obejmują kampanie świadomościowe na platformach YouTube, Google Display Network (GDN), Search, Facebook oraz Programmatic Flipbook i Native Ads, czyli tzw. Rich Media. Pierwsza z nich zakończyła się w czerwcu bieżącego roku, druga jest zaplanowana na przełom września i października 2022 roku.
– Rynek filtrów samochodowych jest bardzo konkurencyjny, a klienci wymagający. Zdecydowaliśmy się na współpracę z K2 Precise ze względu na kompleksowość i komplementarność oferty oraz doświadczony i zaangażowany zespół z nieszablonowym podejściem do marketingu. Wspólnie będziemy budować rozpoznawalność i świadomość naszych marek wśród mechaników a także kierowców na rynku europejskim – Lidia Misiuna, Head of marketing MANN+HUMMEL FTPL.
Mann+Hummel FT Poland oraz agencja K2 Precise współpracowały ze sobą od 2020 roku. Wtedy Agencja stworzyła optymalny plan dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej – międzynarodowej grupy zawodowej mechaników. W działaniach uwzględniono specyficzną ścieżkę zakupu produktu łączącą decyzyjność zakupową klientów B2C (kierowcy) oraz B2B (mechanicy, którzy rekomendują produkt). Efekty kampanii to m.in.: dwukrotnie wyższy niż estymowany zasięg kampanii na Facebook’u, wysoki stosunek kliknięć do wyświetleń baneru (GDN: CTR +40 proc.) oraz wysoki stosunek obejrzeń całego video w stosunku do wyświetleń (You Tube: VTR 65 proc.).
MANN+HUMMEL FT POLAND to firma, zajmująca się produkcją wysokiej jakości filtrów przeznaczonych do motoryzacji, maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.