Clue PR odpowiada za działania komunikacyjne, a K2 Precise zajmie się obsługą mediową związaną z wprowadzeniem na rynek nowej polskiej marki inteligentnych zamków do drzwi tedee, wspieranej przez GERDA.
W wyniku wygranego przetargu Clue PR odpowiada za działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem produktów tedee na polski rynek. W zakres obowiązków agencji wchodzi kompleksowa obsługa w obszarach brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz influencer marketing. Agencja wspiera także niestandardowe działania promocyjne tedee.
W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Precise zajmie się natomiast wsparciem działań sprzedażowych. W celu precyzyjnego dotarcia do wcześniej zdefiniowanych segmentów klientów, przeprowadzone zostaną działania Performance, SEM, Social Ads, Programmatic i konsulting analityczny. W późniejszym etapie działania skupią się na aspekcie świadomościowo-wizerunkowym z możliwością rozwoju na rynki zagraniczne. K2 Precise będzie blisko współpracować z agencją K2, odpowiedzialną za kreację kampanii.
Agencje rozpoczęły długoterminową współpracę z tedee w maju 2020 roku.
tedee to producent innowacyjnych inteligentnych zamków do drzwi. Firma łączy najnowsze rozwiązania IoT Predica z cenionymi rozwiązaniami firmy GERDA, lidera wśród producentów zabezpieczeń. Inteligentny zamek tedee pozwala otwierać i zamykać drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnić klucze bliskim, choćby z drugiego końca świata. Aplikacja tedee pokaże czy drzwi do domu są na pewno zamknięte oraz kto otwierał je ostatni.
Clue PR jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji public relations w Polsce, specjalizującą się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i kryzysowej. Agencja działa na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, na Węgrzech, Czechach, Słowacji, Grecji oraz Rumunii. Clue PR należy do ZFPR oraz międzynarodowej sieci Tribe Global, zrzeszającej firmy z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, Azji oraz Afryki.