Jakie słowa kluczowe dadzą mojemu biznesowi nie tylko leady, ale i sprzedaż?

Wyzwanie marki

Firma ubezpieczeniowa zdobywała wiele leadów, ale wiele z nich nie kończyło się transakcją.

Łukasz Plona

Innovation & Technology Director

  1. Dane

    Połączyliśmy dane o ruchu na stronie ubezpieczyciela z danymi o sprzedaży offline prowadzonej przez agentów ubezpieczyciela.

  2. Wnioski

    Dzięki integracji danych dostrzegliśmy, że nie wszystkie frazy kluczowe kampanii SEM, które prowadziły do zapytań klientów online, prowadziły w kolejnym kroku do sprzedaży przez agentów.

  3. Strategia

    Skupiliśmy się na frazach kluczowych, które generują sprzedaż i znaleźliśmy podobne do nich. Zwiększyliśmy budżet i stawki CPC w obrębie wybranych fraz.

  4. Efekt

    Konwersja

    Dzięki prowadzonej kampanii SEM, zwiększyliśmy konwersję z 24 do 57%.

    57

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Audyt i integracja Twoich danych

Zrobimy przegląd danych, jakimi dysponujesz np. z Twojego CRMu, www, innych systemów. Połączymy je w jednym miejscu – DMP (Data Management Platform).

Wartościowe wnioski o Twoich konsumentach

Zintegrowane dane przeanalizujemy pod kątem wzorów zachowań Twoich konsumentów. Szukamy wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujmy najważniejsze wnioski (insighty).

Strategia dotarcia

Wskażemy segmenty konsumenckie najbardziej wartościowe ze względu na Twój cel oraz strategię osiągnięcia założonego celu. Wykonamy prognozę wyników oraz zestawiamy ją z przewidywanymi kosztami.

Działania precise marketingu

Zrealizujemy obraną strategię zakupu mediów w modelu automatycznym i inteligentnym (machine learning, AI). Przetworzymy setki tysięcy rekordów informacji w ciągu doby po to, by na bieżąco i w pełni automatycznie dopasować reklamy, treści i stawki Twojej kampanii SEM do warunków rynku.

Wnioski i optymalizacja

Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5