Rafał Piszczatowski dołączył do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko Web Analytics Team Leadera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu, doradztwo strategiczne i tworzenie dedykowanych rozwiązań z zakresu analityki.
Na nowym stanowisku Piszczatowski zajmie się również koordynacją pracy w zespole analityki oraz będzie prowadził projekty integracji danych oraz segmentacji dla klientów agencji.
–Jednym z obszarów naszej działalności jest doradztwo w zakresie analizy i interpretacji danych mediowych. Nasi klienci bardzo często konsultują z nami swoje strategie, przyjęte założenia i proszą o wsparcie w ich weryfikacji w oparciu o zebrane dane. Wiedza i doświadczenie Rafała z zakresu Google Cloud Platform, pozwoli nam jeszcze bardziej rozwinąć spektrum usług analitycznych. – mówi Łukasz Plona, Innovation & Technology Director K2 Precise.
Piszczatowski związany jest z analityką internetową od blisko 5 lat. Dotychczas swoją karierę zawodową rozwijał w Orange Polska oraz jako freelancer dla takich firm jak Sundose, Tor Służewiec czy ecoABM. Zajmował się m.in. wdrażaniem Google Analytics z pełnym enhanced e-commerce (pozwalającym na lepszą analizę interakcji użytkowników z produktami w sklepach e-commerce), migracją kont Google Analytics 3 na Google Analytics 4 oraz edukacją i propagowaniem analityki internetowej w organizacjach.
Rafał Piszczatowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes ze specjalizacją Marketing internetowy.