Jaki wpływ na E-commerce mają kampanie brandowe? Pobierz Raport K2 Precise

14.09.2022 - - Tomek Jaworski

 

 

 

Jaki wpływ na E-commerce mają kampanie brandowe? Pobierz raport  K2 Precise

 

 

Zarejestruj się na webinar „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce – prezentacja wyników raportu”.

Kampanie brandowe oparte na telewizji i video online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 240 procent. Tak wynika z Raportu K2 Precise „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce”.

W raporcie przeanalizowano, jak kampanie telewizyjne oraz digital video emitowane w internecie (kampanie brandowe) wpływają na wzrost sprzedaży oraz świadomości 25 serwisów www zorientowanych na e-commerce. A czy warto zapłacić za ten dodatkowy ruch? Średnie ROI z kampanii telewizyjnych prowadzonych przez przebadane sklepy internetowe wyniosło 118 procent. Dla digital video wartość ta jest wyższa – 567 procent. Łącznie zwrot z inwestycji kampanii multiscreen wynosił 243 procent.

Raport K2 Precise: Wpływ kampanii brandowych na e-commerce jest narzędziem, które pokazuje w jakie działania brandowe inwestuje konkurencja oraz posłuży zarówno małym jak i dużym markom w procesie podejmowania decyzji strategicznych:

  • czy i kiedy warto zainwestować w kampanie brandowe,
  • jak optymalizować budżety na kampanie – inwestycja vs jej efektywność.

Autorem raportu jest Tomasz Jaworski, Strategy & Multiscreen Director w agencji K2 Precise (Grupa K2).

 

Pobierz darmowy raport

Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce

Uzupełnij dane, aby wyświetlić link do raportu PDF:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 

Zarejestruj się na webinar „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce – prezentacja wyników raportu”.

O raporcie.

Raport K2 Precise: Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce jest analizą 25 marek e-commerce z różnych kategorii i o zróżnicowanej wielkości i komunikacji reklamowej, które były aktywne w TV przynajmniej raz w okresie od 2 września 2019 r. do 8 lutego 2022 roku. W tej grupie znalazły się zarówno małe sklepy jak Chocolissimo.pl, czy Semilac.pl, jak i duże marki, takie jak RTV Euro AGD czy Zalando. 

W badaniu wykorzystano metodę modelowania ekonometrycznego na bazie regresji liniowej. Wykonano 50 modeli i przeanalizowano dwa KPI (wizyty w serwisie oraz Google Trends Index) dla każdego brandu.  

Raport składa się z czterech części. Część 1. poświęcona jest metodologii, badanym KPI oraz czynnikom mediowym i okołorynkowym uwzględnionym w badaniu. Część 2. prezentuje wyniki, w tym zwrot z inwestycji (średnie ROI). Część 3. poświęcona jest wpływowi, zależnościom i efektywności kampanii w zależności od wielkości marek oraz czynników mediowych. Z kolei część 4. raportu prezentuje, jaki wpływ na budowanie świadomości i sprzedaży ma optymalizacja siły kampanii TV.  

Raport oparty jest na ekspertyzie agencji K2 Precise, która stawia na innowacje oraz dobre decyzje poparte danymi w reklamie. Wspiera marki w tworzeniu spójnego planu działań komunikacyjnych i w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników.

Strategy & Multiscreen Director

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5