Przeanalizowaliśmy ścieżki poruszania się użytkowników po serwisie. Sprawdziliśmy, ile, gdzie spędzają czasu, w których miejscach opuszczają serwis, gdzie są aktywni.
Znaleźliśmy segment użytkowników, który był aktywny na stronie, ale nie dokonywał rejestracji w serwisie. Z naszej analizy wynikało, że osoby te nie miały kontaktu z informacjami o korzyściach, które może dawać rejestracja.
Stworzyliśmy kilkanaście różnych treści i kreacji dla odpowiednich ścieżek poruszania się po serwisie. Dla osób chcących opuścić stronę w określonych obszarach wyświetlaliśmy pop-up z informacjami o korzyściach.
7x
Koszt rejestracji zmniejszyliśmy 7 razy w stosunku do średniego kosztu rejestracji w bazie.
W ciągu 12 dni pozyskaliśmy 81 nowych rejestracji w bazie osób, które chciały już opuścić serwis.
81
Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów. Wnioski z analizy pozwalają nam zoptymalizować Twój serwis.
Przeanalizujemy Twój serwis z wykorzystaniem heatmap, scrollmap i mousetrackingu. W ten sposób wykryjemy, czy i gdzie użytkownik napotyka na trudności z użytkowaniem danego obszaru Twojej strony internetowej.
Wprowadzimy rozwiązania, które automatycznie ułatwią korzystanie z serwisu lub będą pozytywnie wpływać na realizację określonych akcji np. rejestracji w serwisie.