Jak dane z kampanii online mogą poprawić moje działania offline?

Wyzwanie marki

Duży ubezpieczyciel generował jakościowe leady, ale nie przekładały się one na sprzedaż.

Maciek Bruzgo

Performance Director

  1. Dane

    Przeanalizowaliśmy raporty sprzedażowe ubezpieczyciela. Okazało się, że większość zebranych leadów ma bardzo niską dodzwanialność przez call center. Zdziwiło nas to, zwłaszcza że dostarczane leady były bardzo dobrej jakości. Przebadaliśmy dokładnie procesy w call-center, przesłuchiwaliśmy rozmowy i zaczęliśmy uczestniczyć w cotygodniowych statusach zespołu.

  2. Wnioski

    Wychwyciliśmy wiele błędów w obsłudze i procesie walidacji leadów – np. dzwonienie z zastrzeżonego numeru, źle dobierane pory i częstotliwość kontaktu. Miały one znaczący wpływ na dodzwanialność do potencjalnych klientów.

  3. Strategia

    Poprosiliśmy Call Center o dzwonienie z niezastrzeżonego numeru, zwiększenie liczby prób połączeń telefoniczny i odpowiednie rozłożenie tego w czasie. Poprawiliśmy proces odznaczania leadów w systemie przez konsultantów.

  4. Efekt

    Większa walidacja leadów

    Dzięki naszym działaniom usprawniliśmy działanie Call Center ubezpieczyciela i zwiększyliśmy walidację leadów o 17%.

    17

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Analiza Twoich procesów sprzedażowych

Przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy w oparciu o dostępne dane online i offline, ścieżki zakupowe oraz wywiad z kluczowymi uczestnikami. Zmapujemy silne i słabe punkty.

Rekomendacja usprawnień

Przedstawimy listę usprawnień zwiększających efektywność sprzedaży: rozwiązania automatyzujące sprzedaż, działania marketingu precyzyjnego nakierowane na generowanie sprzedaży, mechanizmy monitorujące i ograniczające nieefektywne działania. Oszacujemy efekty i koszty wprowadzanych zmian.

Wdrożenie

Wdrożymy rekomendowane usprawnienia, przeszkolimy osoby biorące udział w procesie sprzedażowym. Przeprowadzimy Cię przez zmianę.

Testowanie i optymalizacja

Przetestujemy procesy sprzedażowe i sprawdzimy skuteczność wprowadzonych zmian. Wprowadzimy konieczne optymalizacje. Ustawimy system monitorujący sprzedaż na bieżąco.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5