Jak mogę szybko poprawić skuteczność mojego serwisu www?

Wyzwanie marki

Duży serwis parentingowy borykał się z niską skutecznością rejestracji użytkowników.

Redakcja K2 Precise

  1. Dane

    Zebraliśmy komplet danych o ruchu w serwisie, który wiązał się z kluczowymi aktywnościami użytkowników takimi jak np. rejestracja do bazy. Zbadaliśmy ścieżki docierania użytkowników do kluczowych obszarów w serwisie.

  2. Wnioski

    Po przeanalizowaniu danych znaleźliśmy przerwy w ścieżkach prowadzących do rejestracji. Jednym z kluczowych momentów przerwania ścieżki był pop-up, który miał zachęcać do rejestracji.

  3. Strategia

    Przeprowadziliśmy szereg testów A/B z wykorzystaniem narzędzia Visual Website Optimizer. Wdrożyliśmy między innymi zmiany w kreacji i treści pop-upu zgodne z wynikami testów, tak by lepiej zaakcentować zachętę do rejestracji.

  4. Efekt

    Zwiększenie konwersji

    Dzięki przeprowadzonym testom A/B w ciągu 6 miesięcy poprawiliśmy konwersję o 19%.

    19

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Analiza ruchu w Twoim serwisie

Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów. Wnioski z analizy pozwalają nam na optymalizację serwisu.

Analiza zachowań Twoich użytkowników

Przeanalizujemy Twój serwis z wykorzystaniem heatmap, scrollmap i mousetrackingu. W ten sposób wykryjemy, czy i gdzie użytkownik napotyka na trudności z użytkowaniem danego obszaru Twojej strony internetowej.

Testy A/B

Przygotujemy i przeprowadzimy test, który ma na celu poprawę współczynnika konwersji. Test jest wdrażany przy pomocy zewnętrznego narzędzia i nie wymaga zmian w kodzie serwisu, więc nie musisz się martwić o zgodę swojej centrali.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5