Jak stworzyć zupełnie nową okazję do pozostawienia leada?

Wyzwanie marki

Dużemu ubezpieczycielowi zależało na zwiększaniu efektywności swoich działań performance.

Maciek Bruzgo

Performance Director

  1. Dane

    Przeprowadziliśmy audyt leadów ubezpieczyciela pochodzących z najpopularniejszej wyszukiwarki ubezpieczeń OC/AC – rankomat.pl. Przyjrzeliśmy się stronie pod kątem jeszcze lepszego wykorzystania potencjału odwiedzających ją użytkowników.

  2. Wnioski

    Skuteczność rankomat.pl była wysoka, głównie poprzez obecność reklam ubezpieczyciela. Jednak w liście propozycji ubezpieczeń oferta wypadała słabo. Nie mogliśmy przeskoczyć tańszych konkurentów.

  3. Strategia

    Jeśli nie wyżej, to dajmy możliwość zostawienia leada wcześniej, przed wszystkimi konkurentami. Wspólnie z rankomat.pl opracowaliśmy specjalny format video, który dodatkowo miał pole z możliwością pozostawienia nr telefonu i zamówienia kontaktu w trakcie trwania spotu. 30 sekundowy spot pojawiał się w trakcie tworzenia listy ofert polis ubezpieczeń OC/AC, czyli zanim pojawiły się jakiekolwiek wyniki.

  4. Efekt

    Zwiększenie leadów

    Rozwiązanie zwiększyło nam ilość leadów z porównywarki o dodatkowe 20%.

    20

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Analiza Twoich potrzeb

Przeanalizujemy Twoje cele sprzedażowe, działania marketingowe. Zestawimy z możliwościami oraz poszukamy niestandardowych działań, które zwiększą zauważalność i zaangażowanie użytkowników.

Rekomendacja działań

Przedstawimy niestandarodwe rozwiązania, które można wykorzystać do zwiększanie sprzedaży. Ułożymy plan ich wdrożenia, oszacujemy spodziewane efekty i koszty realizacji.

Wdrożenie niestandardowych rozwiązań

Wdrożymy nowe rozwiązania i przeanalizujemy jaki efekt przyniosły.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5