Jak wykorzystać dane z mojego serwisu www, by docierać precyzyjnie do wybranych osób?

Wyzwanie marki

Producentowi medycznych preparatów odżywczych zależało, by docierać precyzyjnie do osób kupujących kurację.

Łukasz Plona

Innovation & Technology Director

  1. Dane

    Przeanalizowaliśmy dane sprzedażowe preparatu ze sklepu producenta oraz współpracujących aptek internetowych. Zidentyfikowaliśmy grupę użytkowników, którzy przerywali zakup kuracji po pierwszej serii.

  2. Wnioski

    Regularne stosowania preparatu przez pacjentów daje najlepsze efekty kuracji. Zależało nam, by przypominać o kontynuowaniu leczenia w najwłaściwszym momencie. Dane sprzedażowe o wielkość kuracji kupionej przez chorego powiedziały nam, kiedy zakupiona kuracja się skończy. W ten sposób identyfikowaliśmy kluczowe momenty każdego pacjenta.

  3. Strategia

    Kampania programatyczna zaczynała wyświetlać się użytkownikom na parę dni przed końcem poprzednio zamówionej kuracji. Po paru dniach od skończenia się tej kuracji ustawała. Kampania była przypominaczem, mimo że nie zawierała komunikatu – „przypominamy”, „nie zapomnij”. Zależało nam, by konsumenci nie czuli się śledzeni.

  4. Efekt

    Wzrost ROI

    10x

    Uzyskaliśmy 10-krotnie większy zwrot z inwestycji w porównaniu z poprzednimi kampaniami kierowanymi do nowych użytkowników.

    Konwersja

    Podnieśliśmy konwersję do 37% przy zakładanych 10%.

    37

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Audyt i integracja Twoich danych

Zrobimy przegląd danych, jakimi dysponujesz np. z Twojego CRMu, www, innych systemów. Łączymy je w jednym miejscu – w DMP (Data Management Platform).

Wartościowe wnioski o Twoich konsumentach

Zintegrowane dane przeanalizujemy pod kątem wzorów zachowań Twoich konsumentów. Szukamy wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujemy najważniejsze wnioski (insighty).

Strategia 

Wskażemy segmenty konsumenckie najbardziej wartościowe ze względu na Twój cel oraz strategię osiągnięcia założonego celu. Wykonamy prognozę wyników oraz zestawiamy ją z przewidywanymi kosztami.

Działania precise marketingu

Zrealizujemy obraną strategię zakupu mediów w modelu automatycznym i inteligentnym (machine learning, AI). Dzięki temu powierzchnia reklamowa Twoich działań będzie optymalnie dobierana z punktu widzenia opłacalności oraz dopasowania „tu i teraz” do Twojego odbiorcy.

Wnioski i optymalizacja

Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5