Osoby przeziębione w poszukiwaniu pomocy w pierwszej kolejności odwiedzają wyszukiwarkę Google. Dane w Google Trends posłużyły nam za system wczesnego wykrywania epidemii przeziębień.
Zagregowane wyszukiwania związane z przeziębieniem w podziale na województwa pokazują na żywo, w którym województwie zaczyna się epidemia, a w których jeszcze jej nie ma.
Stworzyliśmy skrypt badający ilość wyszukiwanych fraz związanych z katarem. Odnosił on aktualne wyniki do historycznych wyszukiwań. Dzięki temu wiedzieliśmy, gdzie następują zmiany epidemiologiczne. Nasze reklamy emitowały się osobom z województw, w których była już epidemia przeziębienia. Nie stosowaliśmy komunikacji w województwach, w których choroba nie rozwijała się.
70%
Koszty kliknięcia obniżyliśmy o ponad 70%.
Podnieśliśmy klikalność reklam o ponad 100%.
100
Przeanalizujemy ogólnodostępne dane o wyszukiwaniach Twoich konsumentów. Skorzystamy m.in. z Google Trends, Consumer Barometer. Zbadamy wzroce zachowań i na ich podstawie wybierzemy najlepsze momenty do wzmocnienia działań reklamowych.
Połączymy dane demograficzne i geograficzne, by stworzyć strategię zakupową reklamy w wyszukiwarkach. Dotrzemy do użytkowników z precyzyjnym komunikatem, maksymalnie dopasowaną reklamą w miejscu i czasie, gdy tego najbardziej potrzebują.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.