Jak zwiększyć skuteczność moich działań mailingowych?

Wyzwanie marki

Duża sieć sklepów budowlanych borykała się z niską skutecznością swoich mailingów.

Damian Krawczyk

Web Analytics Director

  1. Dane

    Zespół marketingowy posiadał bazę setek tysięcy adresów e-mail. Jednak nie wszystkie adresy były aktywne. Przeanalizowaliśmy dane historyczne o otwieralności i klikalności w e-maile, na które kierowane są kampanie sklepu.

  2. Wnioski

    O przydatności adresów e-mail świadczą 3 czynniki: historyczna aktywność maila, jego wygląd, a także domena, w której znajdował się adres. Dzięki tym wnioskom nasz system przypisał automatycznie każdemu adresowi e-mail prawdopodobieństwo otwarcia wiadomość i kliknięcia w przesyłane treści.

  3. Strategia

    Zredukowaliśmy bazę adresów e-mail o 34% – usunęliśmy adresy z bardzo niskim prawdopodobieństwem kliknięcia.

  4. Efekt

    Zwrot z inwestycji

    10x

    Uzyskaliśmy 10-krotnie większy zwrot z inwestycji w porównaniu z poprzednimi kampaniami.

    Zwiększenie konwersji do 

    37%

    Podnieśliśmy konwersję do 37% przy zakładanych 10%.

    Oszczędności

    Zaoszczędziliśmy 30% budżetu przeznaczonego na wysyłki mailingowe.

    30

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Analiza Twoich działań

Przenalizujemy historczyne wyniki wysyłek mailingowych i sprawdzimy jaką miały efektywność.

Optymalizacja bazy e-mail

Nasz model oceni, co i w jakim stopniu świadczy o jakości rekordów Twojej bazy danych. Każdy rekord dostanie ocenę jakości. Te z najniższą zostaną pominięte w kolejnych działaniach.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5