Jakie treści tworzyć na moim serwisie www, by budować wyraźne wzrosty użytkowników?

Wyzwanie marki

Redakcja dużego serwisu parentingowego tworzyła artykuły, ale brakowało jej precyzyjnej analizy potrzeb czytelników oraz strategii tworzonych treści. Cierpiała na tym pozycja treści w wyszukiwarce Google.

Cezary Glijer

Head of SEO

  1. Dane

    Zebraliśmy dane dotyczące treści internetowych, którymi interesują się rodzice małych dzieci. Przeanalizowaliśmy zapytania w wyszukiwarce Google, sezonowość tematów, pokrycie potencjału przez konkurencyjne serwisy parentingowe. Sprawdziliśmy, jak artykuły serwisu klienta optymalizowane są pod kątem Google Direct Answers oraz urządzenia mobilne.

  2. Wnioski

    Wśród tematów, którymi interesują się rodzice jest sporo stałych zagadnień. Jest też grupa tematów pojawiających się sezonowo lub nawet z dnia na dzień. Potencjał tych drugich jest niewykorzystywany ani przez serwis klienta, ani przez konkurencyjne serwisy parentingowe. Odkryliśmy też przestrzeń na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwań poprzez dostosowanie tekstów pod urządzenia mobilne oraz Google Direct Answers.

  3. Strategia

    Przeprowadziliśmy kompleksowe szkolenie SEO dla redakcji. Następnie spotykaliśmy się z redakcją na warsztatach roboczych. Przedstawialiśmy na nich tematy, których popularność rośnie. Tworzyliśmy plan publikacji na kolejne 2 tygodnie. Wprowadziliśmy zmiany rekomendowane przez nas w audycie SEO.

  4. Efekt

    Wzrost ruchu mobilnego

    80%

    Zwiększyliśmy mobilny ruch organiczny o 80% w stosunku do poprzedniego roku.

    Budowa pozycji

    #1

    Dzięki naszym działaniom portal stał się #1 wśród serwisów parentingowych w Google.

    Wzrost liczby użytkowników mobilnych

    Zwiększyliśmy liczę użytkowników mobilnych z ruchu organicznego o 85% w stosunku do poprzedniego roku.

    85

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Audyt wewnętrzny

Przeanalizujemy wiedzę, doświadczenie i świadomość Twojej redakcji w kontekście tworzenia treści w zgodzie z aktualnymi zasadami SEO.

Audyt zewnętrzny

Sprawdzimy, jak swoje serwisy prowadzi Twoja konkurencja oraz jakie działania SEO ma aktywne. Oszacujemy, jaki jest potencjał poprawienia pozycji Twojego serwisu w wyszukiwarkach.

Warsztaty dla Twojego zespołu

Przeprowadzimy warsztat lub cykl warsztatów, na których przekażemy praktyczne wskazówki SEO do treści Twojego serwisu. Sprawdzimy, jak zmieniają się trendy i zaktualizujemy odpowiednio nasze rekomendacje.

Monitoring i poprawianie

Zmierzymy, jak zmienia się ruch w Twoim serwisie oraz czas spędzony tam. Ocenimy, które działania redakcji wpływają pozytywnie, a które trzeba jeszcze poprawić. Przeprowadzimy Cię przez zmianę.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5