Zależy Ci na zbudowaniu serwisu, którego silnymi cechami będą przejrzystość, funkcjonalność oraz wygoda użytkownika? W walce o topowe pozycje rankingowe stawiasz na strategie opartą o optymalizację parametrów technicznych serwisu oraz poprawianie doświadczeń użytkowników? SXO jest tym, czego szukasz.
SXO (Search Experience Optimization) to usługa, która łączy w sobie elementy SEO, Content marketingu oraz UX. Synergia tych trzech dziedzin ma na celu poprawę widoczności witryny przy jednoczesnym zmniejszaniu współczynnika odrzuceń oraz zwiększaniu współczynnika konwersji.
Jak w przypadku każdej dziedziny SEO, zanim zaczniesz realizować działania optymalizujące Twoją witrynę pod kątem SXO, wykonaj jej audyt. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas oraz koszty związane z wdrożeniem zmian na stronie.
W ramach audytu SXO przeprowadzamy szczegółową analizę takich aspektów jak:
Celem każdego serwisu jest generowanie ruchu, sprzedaży, budowanie rozpoznawalności lub pozyskiwanie leadów. Prawidłowo i konsekwentnie realizowane zalecenia SXO spowodują, że każdy z tych celów może być osiągnięty.