International SEO

Planujesz rozwijać swój serwis za granicą? Prowadzisz sklep internetowy na kilku rynkach i chcesz wzmocnić jego pozycję w wynikach wyszukiwania i zwiększyć swoją sprzedaż? Sprawdź nasze doświadczenie poparte międzynarodową współpracą z agencjami zrzeszonymi w globalnej sieci agencji ICOM.

Pozycjonowanie międzynarodowe to wdrożenie praktyk SEO w celu zbudowania widoczności serwisu za granicą. SEO zagraniczne pozwala zbudować wysoką pozycję witryny na obcych rynkach i wygenerowanie w ten sposób nowego, wartościowego źródła ruchu.

International SEO – strategia

W SEO zagranicznym najważniejsze jest dogłębne poznanie środowiska, w którym chcemy budować potencjał wyszukiwania oraz opracowanie na tej podstawie skutecznej strategii. Pozycjonując witryny naszych klientów za granicą rozpoczynamy od przeprowadzenia analizy, na którą składa się m.in.:

  • Research biznesowy – poznanie specyfiki danego rynku, branży oraz potencjału sprzedażowego,
  • Analizę konkurencji – wytypowanie Twoich zagranicznych konkurentów,
  • Weryfikacja lokalnego rynku wyszukiwarek internetowych,
    keyword research
    – weryfikacja językowa oraz sprawdzenie fraz, na które pozycjonują się Twoi rywale,
  • Techniczna analiza zagranicznych serwisów – zmierzenie parametrów i porównanie ich z wynikami Twojej witryny,
  • Stworzenie profilu zakupowego zagranicznych użytkowników – określenie ich potrzeb, zachowań oraz preferencji,
  • Content plan – rekomendacja dotycząca najchętniej konsumowanych treści przez zagranicznych użytkowników.

SEO zagraniczne – realizacja

Decydując się na pozycjonowanie serwisu za granicą, już na początku procesu należy podjąć kilka kluczowych decyzji. Naszym zadaniem na tym etapie jest przygotowanie dla klientów rekomendacji dotyczących takich kwestii jak:

  • Targetowanie – czy strona powinna być targetowana na język czy na kraj?
  • Wybór wersji językowej strony – czy strona w innej wersji językowej powinna być założona w formie katalogu, domeny czy subdomeny?
  • Wybór systemu CMS – jaki system do zarządzania stroną będzie dla klienta najwygodniejszy?
  • Zaprojektowanie URL i hreflang – w jaki sposób budować adresy URL oraz hreflangi, aby były czytelne dla wyszukiwarek?
  • Indeksownie strony – stworzenie mapy strony ułatwiającej robotom odnalezienie konkretnej wersji językowej.

Wdrożenie międzynarodowego SEO jest procesem, który nawet w przypadku tej samej witryny może wyglądać inaczej dla każdej z wersji językowej. Należy o tym pamiętać, planując proces SEO oraz związany z tym budżet.

Jesteśmy częścią globalnej sieci ICOM

K2 Precise oraz K2 Create (Grupa K2) to jedyne polskie agencje należące do ICOM – największej na świecie, globalnej sieci zrzeszającej niezależne agencje. Członkostwo ICOM umożliwia naszej agencji współpracę z zagranicznymi agencjami z ponad 60 krajów oraz wzajemną wymianę know-how. W kontekście międzynarodowego SEO jest wyjątkowa wartość dostarczająca nam unikalnej wiedzy o specyfice poszczególnych rynków, na których pracują nasi zagraniczni partnerzy. Pozwala to nam jeszcze skuteczniej realizować działania dla naszych klientów prowadzących biznes poza terytorium Polski.

Chcesz zbadać potencjał dla zagranicznego pozycjonowania Twojego serwisu? Planujesz rozwijać go za granicą i potrzebujesz skutecznej strategii SEO? Szukasz doświadczonego partnera, który pomoże Ci zaistnieć na międzynarodowej arenie? Napisz do nas.

SEM, Social Media

Jak dotrzeć do grupy specjalistów na 14 rynkach?

E-commerce

Jak wybrać agencję e-commerce?

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5