Przetarg miał za zadanie wyłonić partnera strategiczno-technologicznego w obszarze digital. Do zadań K2 Precise należy planowanie strategiczne, zakup mediów, segmentacja i komunikacja z klientami kanałami własnymi, optymalizacja customer experience, monitorowanie satysfakcji oraz lojalizacja klientów. Do agencji K2 trafi też wsparcie kreatywne wybranych aktywności marki.
„Carrefour dąży do zaoferowania swoim klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na polskim rynku, tworząc dla nich referencyjne środowisko omnikanałowe. Łączymy zakupy tradycyjne, internetowe i mobilne, a także szukamy synergii w komunikacji ATL, BTL i digital, aby dotrzeć do nich z najbardziej spersonalizowanym, angażującym i interesującym contentem marketingowym. K2 Precise, nasz dotychczasowy partner, najlepiej odpowiedział na nowe wyzwania stojące przed marką Carrefour w Polsce i to ta agencja będzie nas wspierać w obszarze digital w 2020 roku” – mówi Michał Sacha, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych.
K2 Precise broniło budżetu klienta, z którym pracuje od 2013 roku. Do przetargu, poza K2 Precise, zaproszone były domy mediowe Publicis Media, Value Media, Arena, MullenLowe MediHub, They.pl i Grupa Adnext. Współpraca ma charakter długofalowy.