Należące do Grupy K2 agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise wygrały przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki Atlantic. Pierwszej z wymienionych spółek powierzono zaprojektowanie nowego serwisu atlantic.pl oraz wymianę silnika e-commmerce. Drugiej zaś kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu.
– Z radością rozpoczynamy współpracę w obszarze budowania naszego e-commerce z agencjami z Grupy K2. Jesteśmy tym tak samo podekscytowani, jak ciekawi działań agencji. Liczymy na dynamiczny wzrost w sprzedaży online. W K2 zachwyciło nas przede wszystkim profesjonalne podejście do e-commerce, ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach, szerokie spektrum możliwości, a także stawianie na technologie i nowatorskie rozwiązania – mówi Adam Grad, Dyrektor Marketingu w Atlantic.
Głównym zadaniem K2 Digital Products będzie zaprojektowanie od podstaw nowego e-sklepu marki Atlantic oraz przeprowadzenie migracji z gotowego oprogramowania dla e-commerce na dedykowaną technologię. Współpraca z K2 Precise natomiast, w początkowej fazie zakłada wdrożenie takich usług jak: SEO, SEM, content marketing, social ads oraz zaawansowanych narzędzi analitycznych. W miarę rozwoju serwisu planuje się także poszerzenie zakresu odpowiedzialności agencji o performance, marketing automation oraz działania w marketplace’ach – Allegro oraz Amazon.
Atlantic Underwear – lider na rynku bielizny męskiej w Polsce. Firma zdobyła uznanie także w wielu krajach Europy Środkowo – Wschodniej. Właścicielem marki jest Via Moda Sp. z o.o.