Zastanawiasz się w jakie działania SEO zainwestować, aby wyprzedzić swoich największych konkurentów w walce o czołowe pozycje w wyszukiwarkach? Szukasz odpowiedniej strategii pozycjonowania, która pozwoli wyróżnić się w wynikach wyszukiwania i pozyskać nowych klientów? Przygotujemy dla Ciebie szczegółową analizę konkurencji w oparciu o wszystkie etapy customer journey.
Większość e-klientów swoją podróż konsumencką rozpoczyna od wpisania zapytania w wyszukiwarce. Zanim jednak sfinalizują „mijają” jeszcze kilka punktów styku z marką (tzw. touchpoint’ów). Aby strategia pozycjonowania była skuteczna, przeprowadzana analiza konkurencji powinna uwzględniać każdy z tych etapów.
W oparciu o dane pozyskane podczas analizy wyżej wymienionych obszarów, przygotujemy dla Ciebie wytyczne, których wdrożenie pozwoli poprawić widoczność Twojej strony. Nasze działania możemy wzbogacić również o audyt techniczny i contentowy witryny. Kompilacja wszystkich tych elementów pozwoli w pełni zoptymalizować Twoją domenę i wykorzystać jej potencjał.