K2 Precise (Grupa K2) wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego (Sarantis)

11.07.2023 - Aktualności, Multiscreen

K2 Precise zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową, zrealizowane w podejściu wideo multiscreen. 

Agencja wygrała przetarg, pokonując dotychczasowy, wieloletni dom mediowy klienta. Rok wcześniej, również po wygranym przetargu, K2 Precise zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w digitalu, a w obecnej kampanii do prowadzonych działań doszedł również obszar telewizyjny (planowanie i zakup).

–  Wybraliśmy K2 Precise ze względu na kreatywne i nieszablonowe podejście oraz doskonałą odpowiedź na nasze potrzeby określone w założeniach kampanii. Doceniamy w kampanii jej stały monitoring i maksymalizowanie parametrów, które przyniosło wyniki znacznie wyższe od zakładanych mówi Bartek Szakiewicz, Marketing Manager w Sarantis Polska. 

Staramy się, żeby nasze podejście zarówno na etapie przetargów, jak i obsługi klientów, budowało długoletnie, partnerskie i jednocześnie biznesowe relacje, dlatego cieszymy się z okazanego nam ponownie zaufania i rozszerzenia współpracy. Czujemy się silnym zespołem zarówno w digitalu, jak również w kampaniach telewizyjnych podkreśla Marta Kubik, Head of New Business K2 Precise. 

W komunikacji wykorzystano spoty z Marcinem Pękałło. Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja Grey. 

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5