SEO jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zwiększenie darmowego ruchu w Twoim e-commerce. Odpowiednio zoptymalizowany e-sklep zyskuje wyższą pozycję w rankingach wyszukiwania, a co za tym idzie – generuje większy ruch na stronie, przyciąga nowych klientów, wpływa na wzrost sprzedaży oraz poprawia rozpoznawalność Twojej marki.
Szukasz sposobu na poprawę wyników Twojego e-commerce? Chcesz zwiększyć sprzedaż lub rozpoznawalność Twojej marki? Potrzebujesz strategii, która pomoże Ci odróżnić Cię od konkurencji i wzmocnić obecność Twoich produktów / usług w wynikach wyszukiwania? A może dopiero zakładasz swój e-biznes i chcesz zbudować jego pozycję w sieci? Sprawdź, jak pomagamy naszym klientom.
Aby Twój e-commerce spełniał wymogi wyszukiwarek, realizował Twoje cele biznesowe, oraz wychodził na przeciw oczekiwaniom klientów, w pierwszej kolejności powinnaś / powinieneś przeprowadzić audyt SEO. Proces ten polega na szczegółowej weryfikacji serwisu, a następnie wskazaniu elementów wymagających optymalizacji.
Audyt SEO to konieczność – zarówno dla istniejącego już e-commerce jak i biznesu, który dopiero chce zaistnieć w sieci. Regularne audytowanie pozwala na bieżąco weryfikować i naprawiać pojawiające się błędy oraz w przypadku nowego serwisu - budować go unikając wystąpienia problemów, a przez to maksymalizując jego potencjał w wyszukiwaniu już na samym początku.
Po zakończonym audycie otrzymasz od nas szczegółowy dokument, w którym znajdziesz wszystkie wyżej wymienione informacje dotyczące kondycji Twojego e-sklepu wraz z zaleceniami optymalizacyjnymi. Wdrożenie sugerowanych w audycie rozwiązań jest niezbędne, by móc obserwować wzrosty w widoczności oraz ruchu w Twoim e-commerce.
Strategia SEO to plan działania, mający na celu poprawienie widoczności Twojego e-sklepu w wynikach wyszukiwania. Strategię tę tworzymy m.in. w oparciu o analizę słów kluczowych oraz analizę Twojej konkurencji. Celem tworzenia strategii SEO jest ustalenie planu dla pozycjonowania Twojego e-sklepu w taki sposób, aby odpowiadał na jak największą liczbę zapytań użytkowników.
Odpowiednio zaplanowana strategia SEO jest konieczna, jeśli zależy Ci na efektywnej realizacji celów sprzedażowych i biznesowych. Działanie bez strategii naraża Cię na popełnienie błędów, których naprawianie pochłonie nie tylko Twój czas i fundusze, ale przede wszystkim obniży wiarygodność e-sklepu, co automatycznie wpłynie na jego widoczność w Google.
Chcesz rozwinąć swój e-commerce z SEO?
Szukasz doświadczonego partnera, który przeanalizuje Twój e-sklep
i zoptymalizuje go tak, aby przynosił zysk?
Napisz do nas.