SEO dla e-commerce

SEO jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zwiększenie darmowego ruchu w Twoim e-commerce. Odpowiednio zoptymalizowany e-sklep zyskuje wyższą pozycję w rankingach wyszukiwania, a co za tym idzie – generuje większy ruch na stronie, przyciąga nowych klientów, wpływa na wzrost sprzedaży oraz poprawia rozpoznawalność Twojej marki.

Szukasz sposobu na poprawę wyników Twojego e-commerce? Chcesz zwiększyć sprzedaż lub rozpoznawalność Twojej marki? Potrzebujesz strategii, która pomoże Ci odróżnić Cię od konkurencji i wzmocnić obecność Twoich produktów / usług w wynikach wyszukiwania? A może dopiero zakładasz swój e-biznes i chcesz zbudować jego pozycję w sieci? Sprawdź, jak pomagamy naszym klientom.

Audyt SEO w e-commerce

Aby Twój e-commerce spełniał wymogi wyszukiwarek, realizował Twoje cele biznesowe, oraz wychodził na przeciw oczekiwaniom klientów, w pierwszej kolejności powinnaś / powinieneś przeprowadzić audyt SEO. Proces ten polega na szczegółowej weryfikacji serwisu, a następnie wskazaniu elementów wymagających optymalizacji.

Audyt SEO to konieczność – zarówno dla istniejącego już e-commerce jak i biznesu, który dopiero chce zaistnieć w sieci. Regularne audytowanie pozwala na bieżąco weryfikować i naprawiać pojawiające się błędy oraz w przypadku nowego serwisu - budować go unikając wystąpienia problemów, a przez to maksymalizując jego potencjał w wyszukiwaniu już na samym początku.

Audyt SEO dla e-commerce zawiera najczęściej:

  • Informacje ogólne dotyczące e-sklepu: parametry techniczne oraz i specyfikacja poszczególnych podstron,
  • Raport dotyczący ruchu w e-sklepie: desktop oraz mobile,
  • Raport obecności w wyszukiwarkach,
  • Analizę konkurencyjnych e-sklepów,
  • Weryfikację linkowania wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Audyt użyteczności e-sklepu (usability),
  • Optymalizację treści,
  • Audyt techniczny oraz wykrywanie błędów w serwisie,
  • Analiza przekierowań,
  • Optymalizacja mobilnej wersji serwisu.
100 000 000+
sesji organicznych każdego roku generują nasi Klienci
50 000+
sesji organicznych miesięcznie generuje nasz najlepszy artykuł
516
fraz w TOP10 posiada jeden ze stworzonych przez nas artykułów

Optymalizacja audytowa

Po zakończonym audycie otrzymasz od nas szczegółowy dokument, w którym znajdziesz wszystkie wyżej wymienione informacje dotyczące kondycji Twojego e-sklepu wraz z zaleceniami optymalizacyjnymi. Wdrożenie sugerowanych w audycie rozwiązań jest niezbędne, by móc obserwować wzrosty w widoczności oraz ruchu w Twoim e-commerce.

Strategia SEO dla e-commerce

Strategia SEO to plan działania, mający na celu poprawienie widoczności Twojego e-sklepu w wynikach wyszukiwania. Strategię tę tworzymy m.in. w oparciu o analizę słów kluczowych oraz analizę Twojej konkurencji. Celem tworzenia strategii SEO jest ustalenie planu dla pozycjonowania Twojego e-sklepu w taki sposób, aby odpowiadał na jak największą liczbę zapytań użytkowników.

Strategia SEO skupia się na:

  • planie optymalizacji poszczególnych podstron e-sklepu,
  • uporządkowaniu jego struktury wewnętrznej,
  • zaplanowaniu rozbudowy bazy słów kluczowych oraz treści w sklepie,
  • ustalenie sposobu na pozyskiwanie linków z zewnętrznych źródeł.

Strategia, dzięki której zrealizujesz swoje cele

Odpowiednio zaplanowana strategia SEO jest konieczna, jeśli zależy Ci na efektywnej realizacji celów sprzedażowych i biznesowych. Działanie bez strategii naraża Cię na popełnienie błędów, których naprawianie pochłonie nie tylko Twój czas i fundusze, ale przede wszystkim obniży wiarygodność e-sklepu, co automatycznie wpłynie na jego widoczność w Google.

Korzyści z konsekwentnego wdrażania strategii SEO to przede wszystkim:

  • poprawienie widoczności Twojego e-sklepu na licznych frazach wpisywanych przez użytkowników,
  • zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności Twojej marki,
  • przyciąganie do sklepu dobrze sprofilowanych klientów, zainteresowanych Twoimi produktami.

Wśród naszych Klientów znajdziesz

Chcesz rozwinąć swój e-commerce z SEO?
Szukasz doświadczonego partnera, który przeanalizuje Twój e-sklep
i zoptymalizuje go tak, aby przynosił zysk?
Napisz do nas.

Content Marketing, SEO

Z SEO wygenerujesz więcej leadów

SEO może podnieść sprzedaż w Twoim e-commerce. Sprawdź, jak.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5