Agencja K2 Precise z sukcesem wspiera warszawską markę Antymateria w działaniach SEM, odnotowując znaczący wzrost głównych konwersji.
Celem kampanii SEM prowadzonej przez K2 Precise jest zwiększenie świadomości marki Antymateria na warszawskim rynku rowerowym oraz wzrost sprzedaży. Realizowane działania przynoszą ponadplanowe rezultaty – od początku współpracy w 2018 roku firma odnotowała wzrost głównych konwersji na poziomie 275 proc., w porównaniu z odpowiednim okresem w latach 2016 – 2017.
W ramach działań agencja prowadzi kampanie w wyszukiwarce oraz wspiera promocję produktów Antymateria m.in. Miasto ON, Miasto ONA oraz roweru typu Gravel. Agencja wspiera także serwis rowerowy firmy poprzez kampanię store-visit, która zachęca do odwiedzenia serwisu poprzez odpowiednie skonfigurowanie reklamy w wyszukiwarce. K2 Precise dba również o odpowiednie raportowanie i analizę wyników kampanii z wykorzystaniem narzędzia Google Data Studio.
Antymateria to firma produkująca lekkie, proste i szybkie rowery, funkcjonalnie przystosowane do miejskiej jazdy. Firma projektuje, kompletuje i montuje wszystkie rowery ręcznie w Warszawie. Produkcja rowerów opiera się na komponentach wytwarzanych na zamówienie, przez sprawdzonych dostawców z Tajwanu, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii. Właścicielem firmy Antymateria jest Przemek Janusz Żebrowski, który jest również udziałowcem Grupy K2. W przeszłości Żebrowski pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy K2 Internet. Jednak w 2013 roku postanowił zakończyć pracę w korporacji, skupiając się na biznesie, który upowszechnia zdrowy styl życia wśród mieszkańców Warszawy.