K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss – polskim producentem i dystrybutorem m.in. wysokiej klasy sprzętu gospodarstwa domowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wsparcie sprzedaży w kanale online.
– Współpraca z K2 Precise to milowy krok w rozwoju marki 4Swiss. Wierzymy, że wsparcie ze strony specjalistów Agencji o tak dużym doświadczeniu pozwoli nam osiągać kolejne cele sprzedażowe i wizerunkowe – mówi Eliza Pawełczyk, Marketing Director w 4Swiss.
Zaplanowane przez K2 Precise kampanie w początkowej fazie będą obejmowały obszary social ads (Facebook, Instagram) oraz SEM. Aktywności te skoncentrowane będą na działaniach efektywnościowych, wspierających rozwój e-commerce marki 4Swiss.
Firma 4Swiss powstała w 2014 roku. Zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą detaliczną wysokiej jakości sprzętów AGD i nie tylko. W swojej ofercie posiada m.in. wyciskarki wolnoobrotowe, automatyczne ekspresy do kawy, frytkownice oraz hulajnogi elektryczne. Wyróżnikiem marki jest nowoczesny design, najwyższa jakość wykonania oraz doskonała obsługa klienta.