Z początkiem stycznia do agencji K2 Precise dołącza Mateusz Rzetecki, który pokieruje działaniami content marketingowymi oraz SEO. Zastąpi w tej roli dotychczasowego szefa działu – Cezarego Glijera.
Do obowiązków nowego lidera będzie należało m.in. rozwijanie kompetencji zespołu, dostosowywanie ich do bieżących potrzeb klientów oraz rozbudowa oferty. Wesprze także projekty dedykowane branży e-commerce, która aktualnie jest jedną z kluczowych kategorii dla K2 Precise.
Mateusz Rzetecki w branży SEO pracuje od blisko 12 lat. Wcześniej związany był m.in. z agencją Bluerank, w której zarządzał zespołem SEO oraz dbał o jego rozwój techniczny.
Współpracował z kluczowymi firmami z branży finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej i e-commerce o zasięgu ogólnopolskim (mBank, Rainbow (R.pl), Wittchen, Smyk, Eobuwie). Realizował także projekty dla Klientów z Czech, Rumunii i Słowacji oraz dla największych wyszukiwarek firm i usług w Danii, Szwecji i Norwegii. W ostatnim czasie kierował działaniami content marketingowymi i SEO dla serwisu Wylecz.to oraz kilku projektów e-commerce z branży suplementów diety. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Wiedza i bogate doświadczenie Mateusza pozwolą nam szybciej rozwijać ofertę SEO i CM, tak istotną z perspektywy przyspieszającej digitalizacji. Naszą ambicją jest kompleksowe wsparcie biznesu Klientów w ich drodze do transformacji cyfrowej. Zaawansowana oferta produktowa SEO, wraz z jakościowym contentem, będzie jednym z filarów rozwoju współpracy z branżą e-commerce. – mówi Katarzyna Wiśniewska, Managing Director K2 Precise.