Blog
Chęć podążania za trendami, zwiększenie target grupy czy sprzedaży produktów to jedne z powodów, dla których marki decydują się na kampanie marketingowe. Często są one skuteczne, lecz zdarzają się przypadki, gdy brak odpowiedniego researchu, niedopatrzenie czy po prostu chęć wzbudzenia kontrowersji, sprawiają, że kampanie okazują się nieskuteczne i przynoszą straty m.in. wizerunkowe. Omówmy zatem przypadki, w których marki zyskały rozgłos, ale poniosły przy tym nieprzewidziane straty.
W dobie globalizacji oraz wszechobecnej sztucznej inteligencji treść dopasowana do użytkownika staje się jeszcze cenniejsza. Mnogość komunikatów marketingowych uderzających z każdej strony sprawia, że coraz trudniej dotrzeć do odbiorcy bez zastosowania odpowiedniego przekazu. Nic więc dziwnego, że jednym z trendów 2025 roku w digital marketingu jest hiperpersonalizacja. W jaki sposób zwiększyć zaangażowanie klientów za pomocą spersonalizowanej treści? Jak może nam w tym pomóc AI?
Branża digital marketingu, podobnie jak wiele innych dziedzin opartych na technologiach, musi mierzyć się z dynamicznym rozwojem i stale zmieniającymi się trendami. Szczególnie rozwojowy był mijający rok, podczas którego można było zauważyć innowacyjne zmiany w zakresie zachowań konsumentów, działania algorytmów wyszukiwarki, podejścia do analizy danych czy możliwości wykorzystania AI. Chcąc tworzyć skuteczne i wpływowe strategie marketingowe, kluczowe jest nie tyle podążanie za najnowszymi tendencjami, co kreowanie ich i bycie o krok przed konkurencją. Przyjrzyjmy się ośmiu najważniejszym trendom, które prawdopodobnie będą kształtować przyszłość marketingu cyfrowego w najbliższym roku.
Mówię po polsku. A jaka jest Twoja supermoc? Te zdania doskonale obrazują poziom skomplikowania naszego rodzimego języka. Polski wysoko plasuje się we wszelkich rankingach, biorących pod uwagę trudność i złożoność języków na całym świecie. Zresztą błędy popełniamy również my sami. Z czym mamy najwięcej problemów? Co trzeba po prostu zapamiętać i dlaczego warto być na bieżąco z językiem polskim?
W sierpniu 2024 roku Google wprowadziło kolejną znaczącą aktualizację swojego algorytmu – Core Update. Jej głównym celem jest poprawa jakości wyników wyszukiwania poprzez wyróżnianie treści, które są naprawdę wartościowe dla użytkowników, a nie tylko zoptymalizowane pod SEO. Jednak okazuje się, że sierpniowa aktualizacja nie tylko zmieniła sposób oceny treści, ale również wprowadziła kilka istotnych poprawek, które mają duże znaczenie dla widoczności stron internetowych w wynikach wyszukiwania.
Dlaczego SEO lokalne jest takie ważne? Czy klienci na dużą skalę szukają produktów bądź usług w swojej okolicy? W jakim celu powinno się wdrażać skuteczne strategie z zakresu SEO lokalnego i jak robić to najlepiej w całej Europie? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu stworzonego na podstawie projektu „Światłowód lokalnie”, realizowanego przez nas dla klienta Play.
Pewnie nie ma obecnie osoby, która nie słyszała o nowym hicie Disneya dla Marvel Cinematic Universe, które ma „wskrzesić markę superbohaterów”. Grający na nostalgii wieloletnich fanów Deadpool & Wolverine to obecnie pogromca box office’u w 2024 roku, gdzie na całym świecie zarobił ponad 1 mld dolarów, stając się drugim tegorocznym filmem z takim wynikiem. Jak go osiągnięto?