K2 Precise Raport: E-commerce polskich producentów kosmetyków.

11.03.2021 - E-commerce

Celem niniejszego raportu jest przeanalizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż e-sklepów polskich producentów kosmetyków. Wskazane w raporcie e-sklepy przeanalizowano m.in. pod kątem ruchu na stronie, widoczności w wyszukiwarkach, działań content marketingowych, wdrożeń narzędzi analitycznych, płatnej promocji w social mediach oraz obecności w programach afiliacyjnych i marketplace’ach.  

Prezentowane w raporcie wyniki zostały opracowane przez ekspertów z agencji K2 Precise w oparciu o dane pochodzące m.in. z serwisów Senuto.com, ahrefs.com, SimilarWeb, Kantar, Google Analytics, Facebook Ads Library, Helium 10 oraz własnych narzędzi analitycznych. Dokonana analiza dotyczy okresu od stycznia 2020 do stycznia 2021. Wnioski z przeprowadzonego badania pokazują stopień zaawansowania polskich producentów kosmetyków posiadających e-sklep pod kątem stosowanych przez nich narzędzi generujących sprzedaż oraz efektywności ich wykorzystania.

 

Pobierz darmowy raport

E-commerce polskich producentów kosmetyków.

Uzupełnij dane, aby wyświetlić link do raportu PDF:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5