Celem niniejszego raportu jest przeanalizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż e-sklepów polskich producentów kosmetyków. Wskazane w raporcie e-sklepy przeanalizowano m.in. pod kątem ruchu na stronie, widoczności w wyszukiwarkach, działań content marketingowych, wdrożeń narzędzi analitycznych, płatnej promocji w social mediach oraz obecności w programach afiliacyjnych i marketplace’ach.
Prezentowane w raporcie wyniki zostały opracowane przez ekspertów z agencji K2 Precise w oparciu o dane pochodzące m.in. z serwisów Senuto.com, ahrefs.com, SimilarWeb, Kantar, Google Analytics, Facebook Ads Library, Helium 10 oraz własnych narzędzi analitycznych. Dokonana analiza dotyczy okresu od stycznia 2020 do stycznia 2021. Wnioski z przeprowadzonego badania pokazują stopień zaawansowania polskich producentów kosmetyków posiadających e-sklep pod kątem stosowanych przez nich narzędzi generujących sprzedaż oraz efektywności ich wykorzystania.
Uzupełnij dane, aby wyświetlić link do raportu PDF: