Kacper Gilarowski jako Head of Martech w K2 Precise

22.02.2022 - Aktualności

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko Head of Martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, Customer Data Platform, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.

Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako E-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.

– Kacper Gilarowski jest osobą, która ma bardzo szeroką wiedzę w obszarze optymalizacji customer journey w e-commerce. Jego wiedza przekłada się na bardzo policzalne wyniki u klientów, którzy pracują z nami na całym lejku sprzedażowym. Używając rozwiązań marketing automation umie skutecznie monetyzować inwestycje marketingowe e-biznesów, dzięki czemu K2 Precise oferuje klientom e-commerce rozwiązania 360 stopni: od pozyskania użytkownika, poprzez retencję, do lojalizacji – mówi Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.

Na nowym stanowisku Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

Kacper Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.

 

Kontakt dla prasy

Paulina Sergiel

Senior Digital Communication & Marketing Specialistka

+48 695 661 990 paulina.sergiel@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5