Content marketing
Chęć podążania za trendami, zwiększenie target grupy czy sprzedaży produktów to jedne z powodów, dla których marki decydują się na kampanie marketingowe. Często są one skuteczne, lecz zdarzają się przypadki, gdy brak odpowiedniego researchu, niedopatrzenie czy po prostu chęć wzbudzenia kontrowersji, sprawiają, że kampanie okazują się nieskuteczne i przynoszą straty m.in. wizerunkowe. Omówmy zatem przypadki, w których marki zyskały rozgłos, ale poniosły przy tym nieprzewidziane straty.
W dobie globalizacji oraz wszechobecnej sztucznej inteligencji treść dopasowana do użytkownika staje się jeszcze cenniejsza. Mnogość komunikatów marketingowych uderzających z każdej strony sprawia, że coraz trudniej dotrzeć do odbiorcy bez zastosowania odpowiedniego przekazu. Nic więc dziwnego, że jednym z trendów 2025 roku w digital marketingu jest hiperpersonalizacja. W jaki sposób zwiększyć zaangażowanie klientów za pomocą spersonalizowanej treści? Jak może nam w tym pomóc AI?
Pewnie nie ma obecnie osoby, która nie słyszała o nowym hicie Disneya dla Marvel Cinematic Universe, które ma „wskrzesić markę superbohaterów”. Grający na nostalgii wieloletnich fanów Deadpool & Wolverine to obecnie pogromca box office’u w 2024 roku, gdzie na całym świecie zarobił ponad 1 mld dolarów, stając się drugim tegorocznym filmem z takim wynikiem. Jak go osiągnięto?
Katarzyna Chmielewska-Walas dołączyła do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko Content Team Leadera. Będzie odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój zespołu oraz tworzenie jakościowych i dedykowanych treści dla klientów. Chmielewska-Walas specjalizuje się w branży związanej z medycyną, żywieniem i zdrowym trybem życia. W K2 Precise zadba o najwyższy standard dostarczanych materiałów poprzez łączenie wykorzystania narzędzi analitycznych z wartością merytoryczną i skutecznymi praktykami w obszarze content marketingu. –W K2 Precise od zawsze stawiamy na wysoką jakość i merytorykę naszych treści. W świecie gdzie „nadprodukcja treści” jest tak powszechna jak telefony oferujące fotowoltaike ma to jeszcze większe znaczenie. Wiedza i bogate doświadczenie Kasi pozwolą nam odpowiedzieć na dynamicznie rosnące potrzeby naszych klientów w zakresie działań Content Marketingowych. – mówi Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director K2 Precise. Chmielewska-Wals jest związana z branżą content marketingową od ponad 10 lat. Zaczynała w Polska Press Grupie, jako dziennikarka, następnie redaktorka prowadząca w prasie papierowej i serwisach newsowych online. Pracowała również agencji digitalowej Zenith Performance na stanowisku content managera realizując projekty dla e-commerce z branży beauty, finansowej i fashion. Opracowywała architekturę treści na strony internetowe i strategie content marketingowe. Przez dwa lata była redaktorką naczelną serwisu Wylecz.to, odpowiadając za wartość merytoryczną treści, ale również zwiększanie widoczności w oparciu o strategię SEO. Zarządzała portalami parentingowymi: Mamamazone.pl i Dzidziusiowo.pl. Jest współautorką książki „Notatki z rodzicielstwa bliskości” wyd. Harmonia.