SEO
W dobie globalizacji oraz wszechobecnej sztucznej inteligencji treść dopasowana do użytkownika staje się jeszcze cenniejsza. Mnogość komunikatów marketingowych uderzających z każdej strony sprawia, że coraz trudniej dotrzeć do odbiorcy bez zastosowania odpowiedniego przekazu. Nic więc dziwnego, że jednym z trendów 2025 roku w digital marketingu jest hiperpersonalizacja. W jaki sposób zwiększyć zaangażowanie klientów za pomocą spersonalizowanej treści? Jak może nam w tym pomóc AI?
O co chodzi w tej całej migracji? Dlaczego bagatelizowanie roli SEO w tym szeroko rozumianym procesie to prosta droga do porażki? O czym powinniśmy pamiętać, jeśli planujemy migrować serwis własnymi siłami? Każda z tych kwestii wcale nie jest taka oczywista, co czarno na białym przedstawiają poniższe przykłady. Migracja serwisu a ruch z organica – przybliżamy temat!
Agencja K2 Precise (Grupa K2) dokonała kolejnej aktualizacji interaktywnego raportu „Core Web Vitals w e-commerce”. Podsumowała zmiany, jakie e-sklepy wprowadziły w swoich witrynach na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy w zakresie czasu interakcji, szybkości ładowania oraz stabilności serwisów.
Opisy produktów stanowią trzon każdego biznesu e-commerce. Można zaryzykować stwierdzenie, że stanowią one zdecydowaną większość treści na stronie każdego sklepu internetowego. Zatem ich znaczący wpływ na postrzeganie witryny przez boty Google wydaje się naturalny. Jednak aby Google uznało, że Twoja strona jest wartościowa i warta pokazywania klientom, musisz spełnić szereg wymagań dotyczących opisów. W poniższym artykule omówimy te z nich, które mają znaczenie w SEO e-sklepu.