Strategia
W dużym skrócie: content marketing opiera się na tworzeniu oraz rozpowszechnianiu treści, które są wartościowe – owszem, spełniają rolę promocyjną, lecz jednocześnie niosą wiedzę i odpowiadają na pytania internautów. Co przy tym istotne, aby móc owe role spełniać jak najskuteczniej, treści te powinny odpowiadać bieżącym wytycznym google’owskiego SEO. Co zatem z contentem, który ma już swoje lata i daleko mu do obecnego „ideału”? Poddaj go recyclingowi!
Wiosna zawsze była w Polsce sezonem remontów. Pandemia koronawirusa zachwiała jednak nawet tym narodowym zwyczajem i sprawiła, że prace budowlane swój szczyt osiągnęły dopiero w wakacje. Co więcej: sezon nie tylko się przesunął, ale i zainteresowanie domowym majsterkowaniem wzrosło.
Temat Real Time Marketingu (RTM) regularnie pojawia się w branżowej dyskusji, zazwyczaj przy okazji udanej akcji tego typu. W dynamicznym świecie digitalu takie działania są coraz popularniejsze i na stałe wpisują się w strategię marketingową firm. Warto więc zastanowić się, co markom dają działania RTM?
Chyba już nikt nie ma wątpliwości, że COVID-19 istotnie wpłynie na zachowania konsumentów, a co za tym idzie także na strategie marketingowe firm. Część ze zmian ma jednak charakter przejściowy, inne natomiast pozostaną z nami na dłużej. Nie rób gwałtownych ruchów, tylko dostosuj się do nowej sytuacji. Zobacz, na jakie działania warto postawić.