Multiscreen
„Czy kampania TV musi „nie dowozić”? Multiscreen 2022 – Webinar o efektywnym planowaniu TV i video”. Zobacz wystąpienia ponownie lub pierwszy raz, jeśli nie było Cię podczas transmisji live. Oglądalność TV będzie spadać a video rosnąć? Jest już prawie 12 milionów Polek i Polaków, do których nie da się efektywnie dotrzeć przy pomocy samej TV. Jednak wiele badań wskazuje, że skuteczność TV jest nadal bardzo wysoka, a zasięgi większe od platform video. Jak zatem odnaleźć się w świecie wielu ekranów i w pełni wykorzystać potencjał video online i TV? Odpowiedzią jest nowoczesny multiscreen. O skutecznym planowaniu i łączeniu kampanii TV oraz video online opowiadają Tomasz Jaworski, TV & Multiscreen Director wraz z Kacprem Skrzypiec-Nowakiem, SEM Team Leaderem.
Autorzy: Kacper Skrzypiec-Nowak (SEM Team Leader) i Tomasz Jaworski (Strategy & Multiscreen Director) Obecnie coraz bardziej widocznym trendem w zachowaniach Polek i Polaków jest stopniowe odchodzenie od telewizji, a także „starzenie się” osób oglądających TV. Rosnąca liczba platform streamingowych i możliwość wyboru treści sprawia, że młodsi ludzie w większym stopniu przerzucają się na inne niż TV media. Jak zatem odpowiednio wykorzystać potencjał video online na platformie YouTube, aby dobudować utracony zasięg?
Autorzy: Tomasz Jaworski (Strategy & Multiscreen Director) i Kacper Skrzypiec-Nowak (SEM Team Leader) Jak pokazuje wiele badań, skuteczność TV jest nadal bardzo wysoka, ROI jedne z niższych, szczególnie w masowych kategoriach i wśród nieco starszych odbiorców i odbiorczyń. Jednak zachowania konsumentów i konsumentek się zmieniają – coraz więcej z nich ogranicza oglądanie telewizji na rzecz video online. Jak zatem planować nowoczesne kampanie TV, czy szerzej multiscreen, aby maksymalnie wykorzystać potencjał zarówno telewizji, jak i online?