SEM
Google Ads dzięki swemu globalnemu zasięgowi pozwala nam na reklamowanie się także poza granicami Polski. Samo stworzenie kampanii reklamowych na rynki zagraniczne nie różni się niczym od tworzenia kampanii skierowanych na Polskę. W ten sam sposób tworzymy kampanie, grupy reklam, frazy czy same reklamy. Także grupy odbiorców, na jakie możemy kierować reklamy są wspólne dla wszystkich rynków. Oczywiście na etapie tworzenia reklam i fraz niezbędne jest wsparcie klienta w zakresie tłumaczenia tekstów, chociaż w niektórych przypadkach pomaga nam także Google Tłumacz (przede wszystkim w kontekście fraz). Trudniej robi się dopiero na etapie optymalizacji. Oto dlaczego.
To już oficjalne, Google przyznaje, że do sierpnia 2023 r. przestanie wyświetlać reklamy w segmentach „podobnych odbiorców”, a do maja 2023 r. wyłączy tworzenie nowych list. To spora zmiana, która nas, reklamodawców, pozbawi możliwości docierania do nowych, ale „podobnych” użytkowników. Więc jak najlepiej przygotować się do tej zmiany w ciągu najbliższych kliku miesięcy?
Kacper Skrzypiec – Nowak awansował na stanowisko SEM Team Leadera.
Agencja K2 Precise we współpracy z zespołem OTOMOTO przygotowała autorskie narzędzie analityczne. Rozwiązanie służy identyfikacji konkurencji oraz mierzeniu jej aktywności w obszarze search marketingu.
Chcesz zwiększyć zyski w e-commerce dzięki kampaniom w Google Ads? Poznaj pięć narzędzi optymalizujących kampanie reklamowe, które ci w tym pomogą.
Każda osoba odpowiedzialna za rozwój biznesu zadaje sobie pytanie: jak pozyskać więcej kontaktów do potencjalnych klientów (tzw. leadów)? Pozyskanie klienta często kojarzy się ze żmudnym procesem osobistego kontaktu z szeroką grupą osób, które potencjalnie mogłyby być zainteresowane produktem firmy. Proces ten jednak jest niezwykle czasochłonny i często nie przynosi zadowalających rezultatów. Zobacz, czym można go skutecznie zastąpić.